// Flopaze oops Flopaz <3

Hej! <33

Jo, idag blire fotbollsmatch <3 Asså djurgården och något annat lag. Ska dit med min pappa och vilma och några från hennes familj. Mamma och syrran ska gå på bio <3 Jag har precis kommit hem från landstället! :) Jag har inte bloggat mycket denna sommar. Jag har inte haft tid + att jag orkar inte (så tråkigt). Men när skolan börjar så kommer jag att blogga lite mer. Men ni får inte ha för stora förväntningar om att jag kommer blogga mycket. Nu kollar jag på Lycka till, Charlie. Det duger väl? Har shoppat lite, Byxor, Blus, Bok och lösnaglar! Jag kommer nog inte blogga så mycket denna veckan som kommer för då reser jag bort. Jag ska till ********* <33 Jag blir ganska nöjd nu när jag skrev så här mycket men det är ju inte säkert att någon läser allt det här. Men jag vill gärna ha ganska många fler besökare <33

Bilder tagna av mig! SNYGGA????!!!!! <3 :)


// Flopaze oops Flopaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0