''Göra Klart''

Torsag imorgon, gud vad skönt! Slutar ganska tidigt imorgon! På tisdag så är det Luciatåg och vi som går i högstadiet behöver inte gå det så vi ska typ ''Göra Klart'' den dagen. Då valde jag det här:

Slöjd
Matte
Idrott
NO


(vet inte vilka tider)

Matte, NO och idrott är typ mina favorit ämnen. Alla tycker jag är konstig bara för att jag gillar NO -.-'

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På fredag har inte vi någon sovmorgon.. dåligt att vi inte har det varje fredag + att vi slutar jätte sent på en fredag, 15:30. Det är helt sjukt att man kan sätta en klass som går i 6an och säger att dom ska gå i skolan till 15:30 på en fredag? Eller vad tycker ni?!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0