Kärlek är som ett gummiband släpper den ena taget får den andra känna smärtan♥

Kärlek är som ett gummiband släpper den ena taget får den andra känna smärtan♥

Jag har tänkt egenom länge hur jag ska skriva det här! Jag skrev massor till dig, och du samma till mig. Jag undrade ifall du var kär i mig men jag har aldrig fått något svar. Du behöver inte falla för mig men du kan ju i alla fall snubbla lite. För att...


Jag och Sofia har typ bara suttit här med våra datorer och ätit godis, mums mums! Har fortfarande inte fått svar på mitt älskade mail. Men det kanske kommer imorgon.. eller det får vi i alla fall hoppas på! Är typ skit trött men vill inte sova, vill verkligen veta vad det står på mailet! Ahhh, du som har fått mitt mail svara på det!! :))) Men vi ska typ kolla på en film nu <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0