NåGoN gReJ <3

1. Två tjejer jag litar på
2. Bästa tjejkompis
3. En som får mig att le
4. Barndomsvän
5. Finaste personen
6. Den som smsade mig senast
7. Någon som vet hur man gör mig glad
8. Någon jag verkligen älskar
9.  Något som gör mig avundsjuk
10. Snyggaste tjejen jag vet
11. Snyggaste killen jag vet
12. Någon som har förändrat mitt liv
13. En kille jag skulle vilja känna bättre
14. En tjej jag skulle vilja känna bättre
15. Någon som du gillar
16. En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning.
17. Två av de viktigaste personerna i mitt liv.
18. Vad jag har i min handväska.
19. Dagens outfit.
20. 1 favorit låt.
21. 5 fakta om mig själv.
22. Bild på en tid jag saknar.
23. Bakrund på mobilen
24. En bild och text på din bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0