That's good!

Heeeemmma!! Eller jag kom typ hem klockan 15:30 fast vi skulle slutat 14:50... Så vi kanske kommer att få sluta tidigare på torsdag. That's good! Men nu håller jag på att skypa med Emilia och jag tänkte att jag kanske skulle gå ut snart. Vem vet?! <33 Men idag då kom vi från någon Moskee? med skolan. Och när vi skulle åka hem så hade vi jätte brotom till bussen så alla 6orna sprang skit snabbt. När vi såg bussen vid busshållsplatsen. Så då sprang vi ännu snabbare och när vi kom fram till bussen så åkte den. Så vi fick stå och vänta på en ny buss i typ 20 minuter. Aaah typ alla blev skit arga bara för att vi hade sprungit jätte långt!

Men ska packa lite inför Julen så chiiiaaoooo


Min smyckeshängare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0