Vara lite soocial är alltid bra!

Hej Allihopa. Har varit en enormt bra dag! Vi skulle efentligen slutat klockan halv fyra idag men musiken var inställd så vi fick gå hem klockan 13:40. Det typ spöregnade då.. Men som tur var så kom mamma och hämtade mig ;) Tack! <33
Sen när jag kommit hem fick jag lite fika sen gick jag in till Fredrik. Efter typ 40 minuter gick jag in till mig och tog med mig Svea in på mitt rum, det är nu som det äckliga kommer. Svea kräktes.. Hon hade typ jätte ont i magen så då fick jag sätta på henne kopplet och gå ut med henne ifall hon mådde ännu mer illa. Så jag gick där helt själv med henne när det regnade jätte mycket. Så när jag kom hem var jag jätteblöt. Nu sitter jag hör och myser i mitt rum. Undra vem som vinner IDOL ikväll? Förr året var jag på Idol Finalen. Vi satt på den tredje raden från scenen. Det var sjukt coolt!

What I should do now?

Jo du, jag ska nu gå ner till min familj och vara lite soocial. Inte bara sitta vid datan!

Håll i hatten Lussekatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0