En super rolig dag! <33 :)

Hej! <3 ;)

Har haft en så bra dag med Sofia och Fredrik i gurrabadet <3 Vi åkte i ruschelkanorna så jäkla många gånger. Och vi satt på många olika sätt. Sofia längst under jag i mitten och fredrik satt i mitt knä! Tack att ni har tillbringat min och er tid med mig idag! <3 :) Det ska vi verkligen göra om! <333 Sen när vi kom hem så spelade jag, Fredrik och Sofia ''Fifa 2010'' Eller något fotbollsspel i alla fall! <3
Men dagen är inte slut ännu! <3 Har en hel kväll med min familj och Svea <33 Nu liggar hon och sover! :( När hon vaknar ska jag busa med henne väldigt mycket! <3 På torsdag blir hon 11 veckor! Vi har då haft henne 2 veckor. Hon kan redan sitta och hon vet att hon heter Svea... För när man ropar på henne så kommer hon <33
Ja, jag hade tänkt mig ett kort inlägg men så blev det de här långa inlägget. Men nu ska jag nog ta någonting att äta! <3

Kram Flopaze! oops Flopaz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0