Aros <3

Idag blir det AROS <3 Nu tar vi och vinner hela cupen, va? <3 Jag åker klockan 16:00 <3 Med några kompisar sen blir det resturang och sen ska man ha mysigt med fotbollslaget <3 :D Jag kommer inte att blogga så mycket denna helgen <3 Men jag kommer att blogga när jag kommer hem <3

Vi ska ju hämta Svea på torsdag om 6 dagar. Det kommer inte att bli någon bloggning då tror jag inte :( Jag måste ju umgås lite med den sötnosen <3 Sen nästa helgen blir det Sportscamp med mina härliga tjejer Vilma och Bella <33 Kommer sakna familjen så mycket <3 Jag åker nästa söndag <3 Okej, jag hade inte tänkt att det skulle bli ett sånt här långt inlägg <3
Nu vinner vi AROSCUPEN <33


Kommentarer
Postat av: madde <3

ja nu tar vi och vinner! <3333

2011-06-17 @ 10:12:52
Postat av: Emilia

Ja nu vinner vi hela skiten tjejer <3 :D

2011-06-17 @ 11:49:24
URL: http://saning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0