Om 2 veckor kommer Svea <3

Sorry för dålig uppdatering!
En av min kompisar har lärt mig att börja gilla HÄSTAR <3 Dom är så söta! Fast det är ju bara min åsikt! ;)
Nu sitter jag här i mitt rum efter en fridrottsdag i skolan :) Först sprang jag 60 meter sen gjorde jag 30/35 meter i staffet. Sen gjorde jag lite mer men orkar inte berätta! Okej jag spelar ett spel typ hela tiden så jag hinner typ inte blogga. Men ska försöka hinna med det varje dag <3 Spelet heter: www.se.howrse.com <3 Jätte roligt <3 Vet inte om jag hinner blogga så mycket imorgon :( Jag ska till sjukhuset och kolla mina ******. Jag spelade faktiskt en match igår! Det blev 3-3 <3
Tagen från google. Shetlandsponny (ras).
Tagen från google. Falabella(ras).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0