Fotboll <3 <3

Hej <3
Jag tror jag glömde att berätta vad jag gjorde igår. Men det gör ingenting för det kan ni få veta nu <3
Igår var Vilma och Madde hemma hos mig <3 Vi satt vid datan och lite såna saker. Sen så skulle vi ha innebandyträning.

Så vi fick skjuts till träning och där var jag målis och Vilma med <3
Fast ingen av oss brukar stå i mål... men men <3 :) Sen kom jag hem och åt. Sen kollade jag lite på tv <3
Sen gick jag och la mig.

Men idag fick jag skjuts hem. Mamma och jag åkte hem. Mamma skulle jobba. Men jag skulle öva på min gitarr... Så det fick man ju göra då! <3 :D Sen så packade jag lite saker! <3

Ja, så nu sitter jag och skriver det här och har inget att göra. Men jag ska ha fotbollsträning idag <3 DET SKA BLI JÄTTE ROLIGT <3 :D Men jag ska gå ner dit lite tidigare! Aa det var mina 2 dagar <3

Hej då <3

LOVE <3

// FLOPAZ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0