Fotat + Emilia <3

Hej <3
Nu har jag fotat med Emilia <3 Det var jätte roligt! <3
Nu sitter vi här med våra underbara datorer eller inte! :( Min mus funkar inte att klicka med :( Men det funkar att toucha med <3 Min sjua funkar inte heller :( Jag måste nog lämna in min data :(
Blogg.se är jätte knäppt :( Man kan typ inte gå in och kolla på andras bloggar! :( Igår hade vi match <3 Men vi förlorade med 3-1. Men någon måste ju förlora :( Men vi hade bättre pasningsspel än dom <3 Idag har jag haft på mig långkorta shorts, rosa blus och Thomas sabo armband <3 Det var jätte varmt idag <3 Det var därför jag hade shorts <3 Men imorgon kommer det att bli 21 grader <3 Idag var det typ 20 grader <3 VARMT!! <3 Jag ska nog snart försöka fixa en ny header <3 Det ska bli skönt <3 Men ja, Hej då <3 <3

Bildlös :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0