Morgon inlägg = Trött <3

Hej <3
Sitter nu och är jätte trött <3 Men snart ska jag till skolan <3 (Like it) <3 Jag vet inte vad jag ska göra idag då men men? Juste <3 Gitarr lektion <3 Nu tänkte jag skriva ett långt inlägg <3 Fast det kanske det inte blir <3 För jag vet inte vad jag ska skriva om <3

Men jag kan ju berätta att min gitarr lektion börjar klockan 15:15. No friends today :( <3 Men jag vill bara skriva ett långt inlägg men jag kan inte <3 Det är så roligt att gå in på andras bloggar och kolla hur mycket dom har skrivit och att läsa allt dom har skrivit <3 Det är ju toppen <3 Men idag slutar jag 14:30 <3 Då har jag panik hem <3 Känns det som <3 Eller det har jag alltid på onsdagar när jag går hem <3 Man ska liksom gå från skolan och hem på en halvtimma <3 Stressande, tycker jag.

Okej, nu blev det mest strunt prat här så Hej då <33

Bloggar mera sen <3
Den här har jag på mig idag <3 ÄLSKAR DEN <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0