Någonting <3

Vad var det senaste du åt: Frukost <3

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit <3

Vad är det för väder hos dig nu: Molnigt <3

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  Nja, jag vet inte <3

Drömmer du mardrömmar: Jaa <3 det gör jag <3

Vad ser du om du tittar till höger: En hylla <3

Vad ska du göra härnäst: Åka till skolan <3

Hur många kuddar sover du med: 2 <3

Spelar du något instrument: Gitarr <3

Vad sa du senast högt? Jag går upp <3

Vad var det senaste någon sa till dig? Nu ska vi åka <3

Morgon eller nattmänniska: vet faktiskt inte <3

Har du mer skor än kläder?: neeej <3

Favoritplagg?: vet inte <3

Hatplagg?: vet inte <3 :(

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Min säng <3

Vad var det senaste du såg på tv? kommer inte ihåg <3

Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? vet inte <3

Vad tycker du om den här utmaningen? rolig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0