Studiedag <3

Studiedag imorgon <3 så skönt tycker jag <3 Imorgon ska jag sova hos Madde med Vilma och lite fler <3 PERFECT <3 Sen ska jag åka till mitt landställe <3 Det ska bli mysigt! Nu kollar jag på Grannfejden :O Det är inte det bästa programmet men jag vet inte vad jag ska kolla på.

Min dag:
Barnbytardag är alltid lika roligt som vanligt! Vi började med att gå in i våra klasser <3 Sen pratade vi och sen skulle man spela in på Katjas data vad man heter osv. Sen hade vi rast tror jag. Sen skulle vi ha en lektion med Pascal och gjöra ett engelska prov som inte var så enkelt! Sen så hade vi rast igen. Sen så skulle vi ha sammarbets övningar med Mats. Det var också roligt <3 När det var slut gick vi direkt till lunchen <3 Sen var det den sista lektionen och då pratade vi om hur dagen hade gått och sen slutade vi klockan 13:00. Då åkte vi hem till Bella. Där gjorde vi lite saker sen såkte vi till träningen sen så kom jag hem och duschade och gjorde mig i ordning. Och nu sitter jag här och skriver det här. Men om det här någon gång ska ta slut så måste jag nog sluta nu så Ha det så bra! Hej då <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0