Träning <33

Hej  <3

Idag hade jag träning. Det var kondition. Det skulle vara fler men det var bara jag och Vilma som kom. Vilma, jag och Madde är tränare för kondition. Men denna gång sprang jag och Vilma 10 varv/ 4 km. Ganska mycket faktiskt!! <3 :) Sorry för att jag inte bloggade idag :( Dagen idag har varit bra! Man har ju sina bra och dåliga dagar. Nu sitter jag och väntar på att ska äta. Medan så kollar jag in lite bloggar. Lika roligt! <3 :) :D

Min ziperall har fortfarande inte kommit! :( Jag bara väntar och väntar. Jag tror den kommer på fredag. Det får jag hoppas.

Jag tog ingen bild på planen. <333


//Flopaz <3




Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag fick min i dag! :)

2011-05-25 @ 21:19:09
URL: http://saning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0