7 saker ni kanske inte visste om mig!! Som ni får reda på nu...

7 saker ni kanske inte visste om mig!! Som ni får reda på nu...

1. Jag är kääär
2. Jag har aldrig lust att blogga typ..
3. Jag älskar att fota, men jag tar aldrig några bra bilder<3
4. Jag har en hund som är 7 månader <3
5. Jag älskar att gå till skolan :)
6. Jag älskar fotboll fast jag inte är så bra på det
7. Jag brukar kolla på andra människor som sjunger på youtube. Många sjunger väldigt dåligt!!!

Det var lite saker om mig som NI kanske inte visste om mig, vad vill ni mer ha på denna blogg? <33

Kommentarer
Postat av: melinda

vad är det för hund? :)

2011-11-21 @ 01:28:24
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0