Frågestunden är inte klar ännu<33

Hej! Jag är fortfarande lite trött. Men jag kan berätta lite vad jag och syrran gjorde igår kväll. Vi tog på oss halloween kläder och åkte runt på gatan och sa ''Jag heter Elsa''. Asså vi trodde vi skulle dööö av skratt. Vi hade skit kul faktiskt. Men en av dom dåliga sakerna är att Rihanna har influensan. Och hon fick ställa in konserten i malmö och nu kanske hon ställer in den här. Jag kommer vara så ledsen då. Hoppas hon mår bättre sen. Just nu sitter jag och äter riskakor (inte så nyttigt). Jag vet inte vad jag ska äta till frukost?! Men frågestunden är inte färdig ännu så fråga på.

FRÅGESTUNDEN ÄR INTE KLAR ÄNNU <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0