PROVA DET!

har inte så mycket tid att blogga så det här få bli ett kort inlägg. Men snart har jag fotbollsträning. Btw, idag hade jag fotbollsträning i skolan, på morgononen. Och först så cyklade vi på sådana där cyklar som typ heter speeding?! Det var skit jobbigt + att efter det så hade vi styrke grej. Så vi hade 10 stationer med bara styrka, det var verkligen jätte jobbigt, man kan inte tro att det är så jobbigt, men det är det. När jag skulle gå och duscha så var jag skit svettig, varm och röd i hela ansiktet. Det var verkligen jobbigt. Och vi kommer ha det varje tisdag.
Det här är några saker vi gjorde,hoppa hopprep, armhövningar med klapp i mellan, höga knän på en tjockmatta, situps (stavning), sen några saker till som jag inte vet vad dom heter.
Det är inte så enkelt som man tror att det är, om ni tycker att det låter enkelt så PROVA DET.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0