Shoooppingcentret!

Jag har varit och shoppat lite julklappar så jag har inte hunnit blogga något! Och igår kom jag hem klockan 15:30, slutade då-.-' Det är helt världelöst (stavning) att sluta klockan 15:30 på en fredag.. Men jag kom hem och började äta lite godis, ooooopssiii! Syrrans kompis sov också över här hemma hos oss, sen åkte vi till shoppingcentret på morgonen ganska tidigt sen åkte vi hem, Btw jag råkade shoppa väldigt mycket julklappar för typ 700 kronor.. köpte bara saker till min familj, inget till mig. Men man gör ju allt för sin familj, eller det gör i alla fall jag.

Jag var i shoppingcentret med min familj och en kompis, hennes blogg är hääääär! Sen när jag kom hem hörde jag att en kompis hade gjort illa sin armbåge på en innebandy match, blev fett rädd, men det var inget farligt som hade hänt. Men snart kommer det en ny header. Men det var det här inlägget som inte blev så roligt men men.

Kommentarer
Postat av: Vilma<33

hur visste du att jag hade gjort illa mig <3 sötis <3

2011-11-26 @ 19:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0