Vi älskar dig<33333333

Hej! Har faktsikt inte haft tid att blogga. I torsdags så kom vi till mitt landställe och då bara myste vi lite. Sen på fredag så åkte vi in och shoppade lite, jag fick faktiskt med mig lite saker hem. Tröja, byxor, t-shirt och nya inneskor/gympaskor. Lördag: På morgonen så kom min faster och kusin hit och hämtade oss, vi skulle in till stan och handla. När vi hade gjort det åkte vi hem till dom och åt lunch, där var även deras/våra kompisar. Sen blev det också så att vi åt middag där, jag vet inte när vi kom hem, men runt 10:30 tiden kanske? Och så idag så är det ju söndag. Vi bestämde oss att åka in till stan och bada i badhuset, och idag kommer mamma hem, hon har ju varit utomlands. VI HAR SAKNAT HENNE ENORMT, VI ÄLSKAR DIG!!!!! Men ja, här såg ni ju vad jag har gjort.. chiiiaooo..


Jag tänkte lägga ut lite bilder men det verkar inte funka.. Men jag kan testa senare.Svea slickade sig precis runt munnen när jag tog foto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0