Dagens hiss eller diss? <33 och lite annat..

Jaha, då var frågestunden slut! Ja det blev ju inte så många frågor direkt då men det får duga ;) Det kanske blir fler nästa gång :) Men nu är jag hemma med lilla Sofia <33 Jag har haft en ganska lång dag men jag orkade den. Jag slutade klockan 15:50 om jag inte redan har sagt det. En sak som kanske inte är jätte rolig att veta men jag berättar den ändå. Okej. Jag har jätte ont i typ nacken och höfterna. Men jag vet inte varför?! Imorgon kommer ju Vilma till skolan ;) Jag fick inte reda på mitt NO-prov idag :( Jag som hade längtat efter att få se på svaret haha :)<33 Men en bra sak är att jag fick alla rätt på spanska förhöret. Fast jag kommer inte ha rätt på det jag gjorde idag. För jag vet att jag gjorde några fel på det. Eller inte med meningen då. Men jag kom på det sen.. Men nu kommer dagens Hiss eller diss!


Är spanska hiss eller diss???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0