Frågestunden startar idag!;)

hej <3 jag har nu typ skypat lite med Fredrik:D sen har jag varit nere och kollat på killarnas match. Dom vann men jag vet inte hur mycket dom vann med. En fråga till alla bloggläsare. Hur tar man bort det randiga på sidorna? Jag blir galen!! det är så fult. Sen så startar jag en frågestund idag. Den slutar nästa söndag. Så fråga på!Jag svarar på allt<3;)<33Jag har mått ganska dåligt i helgen pågrund av feber och förkylning. Och det har gjort min sömn väldigt dålig. Jag har fått sovit lite på eftermiddagarna. Men om nån kompis vet hur man gör med det där randiga kan väl dom säga något eller skriva något i kommentaren. Jag vill ändå ha en ny header och nya bakrund.
N-u   s-t-a-r-t-a-r   f-r-å-g-e-s-t-u-n-d-e-n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0