Jag är sååå glaaaad!!!!

jaha det var den första skoldagen på typ 5 dagar. Jag har ju varit sjuk. Och jag var såååå glad för att få komma till skolan. Jag hade ju inget och göra här hemma direkt. Men man fick ju ta hostmedicin som inte smakade så gott men den hjälpte. När vi hade slutat klockan 15:30 så gick Vilma och jag bort till busshållsplatsen och väntade på bussen. Men den kom aldrig så jag ringde pappa och frågade om han kunde hämta mig. Så jag dissade Vilma. Förlåt Vilma <3333333
Men sen hämtade pappa mig och jag kom hem. Jag var så glaaaaad. För min syrra (som är yngre än mig) hade städat MITT RUM, köket, hallen, hennes rum och vardagsrummet. Hon har inte hunnit göra något annat än det och att gå ut med Svea. Tack Thea<3333:***
Det har varit en jäääätttteee bra dag. Jag har varit jätte glaaaaddd :))))  Men nu ska jag följa med familjen till sportfältet så Svea kan få springa lite :)<33:D<3 Men nu kommer ''Dagens fråga''. Det kommer 2 frågor.

Vad tycker ni jag borde skriva om på min blogg?
Vad vill ni läsa om?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0