Slapp dag <33

Hej <3 Idag var det en rätt slapp dag<3 Vilma har åkt till Barcelona Saknar henne redan :) Men jag är med Hannah i skolan :)<33:*** Det är inte ett dugg roligt att blogga när det är skit dålig statistik + att typ ingen frågar någonting :(<33 Fick inte gå på träningen idag beroende på min dumma hosta. Jag får ta hostmedicin om jag inte ska gå och hålla på att hosta hela tiden. Kan inte den här förskyldningen gå över snart? Jag vill gärna att ni frågar saker om ni kikar in här på bloggen. Vi har fått läxa. I engelska. Vi ska ha glosor på någonting. Jag glömde boken i skolan :/ Jag har varit med Madde nu på eftermiddagen med hon behövde gå för hon skulle på 97ornas träning. Någon dag här ska jag också till ''Hollister''. ÄLSKA HOLLISTER! Men jag ställer er frågan igen!

Vad vill ni att jag ska skriva på min blogg?
Vill ni att jag ska göra ny header?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0