''Nytt inlägg''

Jag slutade klockan 15:30 idag. Vi hade musik sista lektionen (pust). Nu sitter jag hemma och kollar på film. Snart ska jag ner och kolla på syrrans match. De är väl bara att heja på. Kanske träffar någon som man känner :) Idag fick vi läxa i engelska som ska vara inlämnad nästa vecka typ på torsdagen <33 Jag har äntligen fått tillbaka min data. Den har varit på lagning. Imorgon har jag match. Typ klockan 11:00. Men jag vet inte vart så det måste jag ta reda på. Vi har köpt lite ''fredagsgodis''. Jag har hittat så snygga kläder på nätet. En liten jobbig sak är att Svea (min hund) har grävt en stor grop på baksidan.. Det är typ 1,5 decimeter djup grop. Jätte roligt.. Vi får väl hoppas på att syrran vinner ikväll då. Snälla hoppas på det.

Nu måste jag fixa mig innan jag ska åka ner till fotbollsplanen <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0