El dentista - check!

Bulle! Ja, jag sitter och äter bulle.

Jag kom nyss hem från tandläkaren, jag kan berätta vad som har hänt och sådant.

Ja, jag har ju lagat en av mina tänder och nu efter några månader så har jag haft jätte jobbiga illningar när jag äter så mamma och pappa ringde till tandläkaren och sa det. Så idag åkte jag dit och då fick jag reda på att i den tanden var det ett litet hål och då frågade dem mig: - Vill du ha bedövning? Jag blev ju helt chockade och undrade varför dem äns frågade de! Haha jag är ju så rädd för tandläkaren. Men tillslut sa jag: - Okej då, jag skiter i bedövning. Någon gång måste man ju prova.

Sen så lagade dem det och jag tyckte inte det gjorde ont. Det ilade lite då och då men jag dog liksom inte. Plus att nu vågar jag laga tänder ut bedövning.

Här fick ni lite tråkig information om mitt tandläkarbesök haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0