Fotbollsmatch nu.

Ja, hej!

Sofia sov ju över här i fredags, det var ju jätte roligt förutom att jag inte mådde så bra.. Det började med att jag mådde jätte illa på natten men sen nästa dag så hade det gått bort och då hade jag jätte ont i kroppen, så något litet virus hade jag väl, inte kul.

Men jag tror i alla fall Sofia hade roligt! Det hade i alla fall jag! Snart kommer det lite bilder på Svea, eller snart och snart kan man väl inte säga, någon av dem här dagarna däremot.

Snart ska jag åka och kolla på syrrans fotbollsmatch. Önska henne lycka till så gör ni både henne och mig glad! Skriv lycka till på hennes blogg så gör du henne glad! ;) Syrran<3:*

Idag så kom vi hem från vårt landställe, vi har haft det mysigt där tycker jag!
Ja, innan vi ska kolla på hennes match ska jag nog gå och köpa en varmchoklad, mumsigt!

Förresten vad tycker ni om den nya headern?
Vååår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0