Hemma nu! :)<3

Hej!
Första dagen i skolan efter påsklovet.. Det var väl okej förutom att läraren drog över på tiden, men det var bara någon minut. Så det var väl okej. Idag i skolan så har vi fått börjat läsa en bok och jag läser ''Hungerspelen'', trilogin. Idag är jag med Vilma, vi sitter bara vid datan och slappar. Jag måste läsa 18 sidor (i kapitel) i boken varje dag. Men jag får väl lösa det på något sätt.

Imorgon blir det fotbollsträning och jag håller på att bestämma med Bella om vi ska vara med varandra imorgon.. Har inte träffat henne på länge så det ska bli nice.

Förresten hur har ni haft det på påsklovet? :=) <3
Det har jag haft! Skidåkning och jag har varit hos mormor och morfar. Trevligt trevligt! Sen har vi också spanska, glosförhör nästa onsdag men det är redan klart! Så mest läsning sen är jag klar! Sen måste jag ju också kolla på ''Pretty Little Liars'' (helt beroende)..<3

Ja, nu får ni nöja er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0