Hjälp andra. Unicef.se. Kony 2012.

Teater.

Ja, idag så kollade vi på en teater som jag blev väldigt intresserad om. Det handlade om Kenyas barn och värld. Hur dem lever. Dem hade gjort en teater med deras liv och det var barn från Kenya, det var liksom inga skådespelare och jag såg hur dem blev behandlade (men dem spelade ju nu bara). Så jävla sorgligt hur barn blir behandlade och hur de lever. Fattar inte hur man kan behandla barn och vuxna så. Dem hade ingen mat, inget hem. :(((((
Däremot har jag länge tänkt på att jag ska ge in cirka 50-100 kr till unicef (för mina egna pengar). Bara för Vuxna eller barns skull. Alla ska ha rätt till att leva. Man ska inte behöva gå runt och vara hungrig. Men någon av dem här dagarna ska jag nog bestämma mig vilket projekt jag ska välja.
Jag tycker också du ska hjälpa andra barn och vuxna i världen. Du gör någons liv bättre.
Kony2012
Kony2012
Kony2012
Kony2012
Kony2012
Kony2012
Unicef.se
Unicef.se
Unicef.se
Unicef.se
Unicef.se
Unicef.se
Unicef.se

Help others who need it, You actually change someone's life.




Stöd andra som behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0