If I was your girlfriend, I'd never let you go.

Sommar säger jag bara.

Skit varmt och sol. Underbart.
Just nu ligger jag faktiskt inne i mitt rum som jag inte borde göra. Jag måste nog bli lite mer social.
Men jag har faktiskt varit ute och sprungit 5 km med mamma! (nöjd).
Sen så ikväll blir det brasa med kompisar och familj, jag ska också gå fackeltåg. Hehe tänk om man tappar facklan på någon (lyckat).
Sen ska vi nog bara vara där nere och slappa. Äta godis, lotter. Haha.

Det är typ bara 1 månad kvar till skolavslutningen. Längtar + att jag fyller år på skolavslutningen (som jag har gjort i alla år förutom 1 år).

Sen så var ju jag så smart och glömde min data i vårt landställe och då kommer jag behöva läser typ miljoner sidor + att jag måste plugga inför min redovisning. Men våra kompisar skulle ta med min data hem, (TACK)!
Nu ska jag sätta på mig shorts och bara slappa i solen.

(arkivbild)Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0