14/12-2012 = Alla hjärtans dag! ❤

Jag gör ett snabbt inlägg. Snart ska jag iväg. Berättar inte vart.


Glad alla hjärtans dag♥ Jag har själv köpt en sak till min familj och jag har fått en sak av min familj, däremot har jag inte fått något av någon i klassen/skolan. Men jag är nöjd ändå. På torsdag blir det match. Vi kommer vinna!<333


Vi hade fotbollsträning imorse, asså det är ju så jäkla roligt att börja dagen med att spela fotboll (underbart) Jag skojar inte.:)<33;)<333

Sista lektionen hade vi typ geografi. DET ÄR SÅ ROLIGT (JAG ÄR SERIÖS, IGEN).

Men nu ska jag iväg. Kommentera gärna vad ni fått! Det är jätte roligt att ni kommenterar. Jag bryr mig inte om det är en text där det står såhär '' Gå in på min blogg och kolla på min tävling'' Jag struntar i det. Jag blir bara så glad att någon kommenterar. Om någon skriver sin blogg i en kommentar så brukar jag alltid gå in och kolla på den. Jag kan inte låta bli.

Okej, det här skulle vara ett snabbt inlägg. BYE! ^^

Jag bryr mig inte om vad andra tycker och tänker om mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0