Bjuder STORT!

Har inte bloggat i helgen, för jag brukar inte blogga på helgerna.

Men idag har jag varit med Emilia, vi var och shoppade. Sen la vi typ 200 kr på att kolla på 5D bio. Asså det var så jäkla roligt! Man typ snurrade i hela stolen. Det fanns olika filmer man kunde kolla på och dom här kollade vi på:

Berg-och-dalbana (den var rolig)
Skräck på kyrkogården (så jäkla läskig, men den filmen var den bästa)
Tunnelbana (jätte tråkig)
Skräck grej (den var inte direkt läskig).

Dom två översta var bäst. Ni borde kolla på 5D, i alla fall 4D. Båda är jätte bra.

Nu ska jag gå och äta lite kycklinggryta. Mumsfilibabba! (heehe)


Dom här byxorna hade jag idag, men jag hade en annan tröja. Ha en fortsatt bra kväll! <3
Bjuder stort! haha jag ser lite rolig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0