Jag lever livet.

Shuuu..

Har precis ätit mellis och nu sitter jag och tuggar på tuggummi! (intressant):)<333;)<333

Jag tog bussen hem, jag är ganska lat av mig. Idag har jag faktiskt inte speciellt för mig, SO provet gick väl bra. Hoppas det i alla fall. Jag har inget roligt att skriva om så jag behöver tips! Ge gärna lite tips om vad ni brukar skriva om..


Det var någon grönsakssoppa till skolmat idag, man kan väl inte kalla det soppa. Man kan nog snarare kalla det vatten med krydda och grönsaker. Det var typ bara vatten. Så jag blev inte så mätt men så såg jag att jag hade en 10 i byxfickan så då gick jag och köpte en WASA SANDWICH macka. Ja, snart ska jag gå och kolla så inte lilla Svea gör några bus. Det kan faktiskt hända! Eller det har hänt.. I somras så började hon gräva en grop på vår baksida. Smart!

Busiga lilla du.
Julen 2011. LEVER LIVET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0