THINGS.

Fotboll.
Ni som inte går på fotboll! Börja på det. Det är fantastiskt. Jag hade träning idag och det var med 01:orna. Asså det var så roligt att jag var lycklig när jag kom hem! BÖRJA! Prova i alla fall. När jag var liten så ville jag inte börja på fotboll bara för att jag var rädd att jag inte kunde reglerna? Lite knäppt... Men sen så har jag ju några grannar som spelar fotboll och dom sa till mig att jag skulle börja och jag testade det var jätte roligt. Sen dess har jag älskat fotboll.


Imorgon.
Ja, vad ska jag göra imorgon? Jo jag ska spela match med 01:orna, eller jag blev tillfrågade med att spela fotboll med dom. Så jag sa: - ja. Lite pirrigt att spela med några yngre och det är mycket mer pinsammare om jag gör bort mig. Och tänk om någon av mina kompisar kollar. Haha :) Men hoppas vi vinner. Sen så kommer min mormor, morfar och morbror imorgon + 3 hundar. Så då har vi många hundar här hemma. Men det blir mysigt. Jag kanske lägger upp lite bilder på hundarna lite längre ner sen.

Ozzie (morbrors hund) (Ras: Tax) Jätte snäll hund.
Stella (mormors och morfars hund) (Ras: Jack russel terrier) En underbar hund som gillar att busa.
Zally (mormors och morfars hund) (Ras: Jack russel terrier) En snäll hund som är ganska lugn av sig.
Svea (Min familj och min hund) (Ras: Golden Retriever) Älskar henne, hon betyder så mycket för mig! Jag finns här för dig!♥

Nu fick ni ett ganska långt inlägg med härliga och fina hundar. Hundar kan verkligen göra så att man blir glad. Svea är alltid glad när man kommer hem till henne. Hon viftar alltid på svansen.

Någon som går på fotboll? Eller gillar hundar? Katt eller hund? Vad tycks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0