Helgen, idag och lite shopping! :) ^^

Har inte bloggat på några dagar så jag tänkte skriva vad jag gjorde i helgen och sånt..<333

Lördag: Tränade och bara myste;)
Söndag: Tränade och var i stan:)
Måndag: Slutade sent-.-' Kom hem och typ pluggade lite ;)
Tisdag: Tränade på morgonen, ska träna nu på kvällen!

Tänkte bara säga det! Jag har tagit lite foton och sånt, men hinner däremot inte lägga in det nu! Kanske senare;)<333:)<333

Har köpt väldigt många skor den här helgen och veckan, kan berätta vad det är för skor: Rosa Converse, Bruna höga vinter converse och HUNTER!! Jag är så jäkla nöjd med alla skorna:)<33
Här kommer bilderna på 2 av skorna, första Hunter sen rosa converse. Hittar däremot inte den höga Converse skon. Och jag orkar inte ta foto på den. Så den kanske kommer upp senare ;)



Är dom snygga? Det tycker i alla fall jag!!! :)<3333

Kommentarer
Postat av: Emma | fotograf i Norrland

hej, allt bra med dig?

vilken fin blogg du har :)



Kram!

2012-02-01 @ 02:49:19
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0