Jag är inte bra på rubriker?! :I

Snart blir det fotbollsträning;) Första gången jag tränar på 2012♥
Jag vet jag vet, jag har inte bloggat på väääldigt länge, kan man säga... hmhmmhm.
Idag slutade jag 14:50, men vi fick sluta 14:40, like that! ;)<3
Sen så gick vi hem, och då mötte vi mamma och Svea! Eller jag gick hem med Denise, Syrran och Sofia;)
Har inte tagit några foton på länge, eller några dagar kan man väl säga ;)<333
Autumn is over, winter is back. Man kan inte tänka sig att jag tog den här bilden i Fredags? Det ser ju ut som sommar eller vad tycker ni? ;)


Btw. Ingen kommenterar. Jag kommer att svara på allt ni frågar. Det är mycket roligare att skriva om man får lite kommentarer;)


Byyeeee


Sen fick jag reda på att jag hade fått mina saker som jag hade beställt från Urban Outfitters...;) Spännande! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0