Såg ni Ponnyakuten igår? :)

Hej! Har haft en bra dag! Hur har ni haft det! Jag slutade 15:50 idag, ganska jobbigt och jag är skit trött nu! :)<333


Jag ska bara berätta en sak, för några veckor sedan så hade jag badat och då ville jag vara lite ''rolig'' så då hoppade jag ur poolen och sprang på gräsmattan och sen så fick jag jätte ont i fötterna. Och när jag kom in så hade jag en sticka i foten + att jag hade jätte ont vid tårna och det var en svart lite fläck där så jag trodde typ att det var ett blåmärke, under tårna? hahah ;) Men så idag så tänkte jag att mamma kanske kunde ta ut det, för jag hade skit ont där! Sen så fick mamma ut den och det var en STICKA! Har lite fobi för det! ;( Men äntligen har jag fått bort den...


Det var en väldigt tråkig historia hhahh :)

Jag funderar på om jag ska gör någon utmaning eller något annat skoj, bestäm ni?! :)<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0