See you later alligator ;)

Ja, idag har jag varit hos tandläkaren. Jag hatar det;;(
Fick reda på att jag hade 1 hål och sen så hade jag två mjölktänder som har satt fast sig. Om dom inte ramlar ut så måste jag dra ut dom..
Tystnaden som uppstår när Jag fick reda på att jag kanske måste dra ut 2 tänder:(
Sen så frågar tandläkaren.
- Man kan ju få hål i tänderna om man äter massa sött!
Jag sa: - Heheh, oj.. Kanske inte borde äta sy mycket gott... ;)
Så ska tillbaka dit snart. Hoppas jag hinner dra ut en av dom i alla fall ;)
Flopaz, good luck!
Men jag ska inte prata skit snack nu. Jag får inte vara så rädd nu. Jag är en liten fegis.
Tänker på denna bild istället. Jag måste vara lite modigare, inte vara rädd för en liten skit sak.
Hej då ;) Inte det bästa inlägg, kan man väl säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0