Min dag, kan man väl säga?

Tjena!
 
Idag har jag inte gjort något speciellt. Syrran var på fotbollsskola och pappa jobbade så det var bara mamma och jag. Vi bestämde oss för att åka och shoppa lite. Så det gjorde vi. Jag köpte faktiskt inget.
Sen så åkte vi och badade. Eller snarare, solade. Det var bara 18 grader i vattnet, lite för kallt för mig.
 
Sen så är jag VÄLDIGT glad. Jag har ju fått mitt barnbidrag (kort) och nu har jag fått in mina pengar på det. Så jag kan shoppa vad jag vill.. Shooooo hoooooo.
Sen ikväll så ska jag och min familj gå och äta på ''restaurang'' så det blir kul. Sen så på fredag är det midsommar och då kommer Jakob, Meja, Carina och Henrik typ.
 
Jag kanske ska börja med att skriva lite längre inlägg, men jag kommer aldrig på något att skriva om. Kan ni ge tips, kanske?
 
Idag är det 3:dje avsnittet av PRETTY LITTLE LIARS. Säsong 3.
Jag måste kolla på det, det ägeeeer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0