Skolavslutning, födelsedag, gröna lund. Toppen dag.

Ja, ni ser ju rubriken. Först så kom mamma, pappa, Svea och Thea in och började sjung för mig, dem kom in med presenter och sånt. Ni kommer få se lite bilder här nere snart!
Sen så hade vi skolavslutning, sooommmaaarlov!
Sen så hade mamma och pappa en överaskning till mig och jag undrade ju självklart vad det var. När vi satt i bilen så berättade mamma och pappa att det var till GRÖNA LUND vi skulle till. Jag blev så lycklig att det inte fanns, jag älskar berg-och-dalbanor. Så ja, nu är jag 13 år, tonåring!
Imorgon så ska vi fira mig lite, kanske kommer ett litet inlägg då!

Pictures: ↓
Presenter som jag fick av min älskade familj och lite släkt!:

Hollister shorts! Käääärlek!

Victoria Secret body splash! Smells goood!

Miachael Kors klocka! Perfekt till allt!

(orkade inte rotera!) JC presentkort 150 kronor.

Super fin ring jag fick! <3

Ta bort smink grej!

Hollister blus! Loveee!

Fick lite presenter av syrran, tack så mycket!! Älskar dig över hela världen! Såklart så var du ju med och köpte dem andra presenterna också!

Där var lite bilder på mina presenter men imorgon får jag fler från släkten.

Övrigt!:

Gröna Lund, åkband! Älskar er familjen, ni ställer upp för mig till 1001111%

Lite framsida av shorts!

Baksida av shorts!
Lite egna saker jag valde ut på hollister, (present).:




Alla saker, förutom dem sakerna jag valde ut från hollister själv.

Jag älskar alla sakerna jag fått och jag uppskattar hela denna dagen! Älskar er min älskade familj!

Godnatt!

BYY€€€€€!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0