♥I know you're the one for me♥

Hej hej :)

Jag sitter nu i min säng med musik i öronen. Justin Bieber.
Annars sitter jag väl bara vid datan nu när det är såhär tråkigt väder. Grått på himlen och regn = BAJS :(( ;((

Ikväll ska jag nog gå ner och se Sofias match.
Jag sovde ju hos henne inatt. Vi hade skitkul.

Vi åt lite middag hos henne, sen så spelade vi lite spel på datorn hahah. Sen klockan 21:00 så behövde jag gå hem och gå ut med Svea. Då följde både Fredrik och Sofia med. Vi pratade lite och sånt när vi gick och vi skrattade så mycket ibland att man inte ens kan föreställa sig det. Sen gick vi hem till Sofia och Fredrik igen och då tog vi fram lite godis och chips och gick upp på Fredriks rum och kollade på film + att vi spelade Frågefeud. Lite beroende, det var typ det enda vi gjorde.

Men jag kom nyss hem från att ha varit ute i 1 timma och 30 minuter. Jag är jätte blöt, det började regna när vi skulle gå hem. Jag kunde inte kolla på Sofias match för när den nästan skulle börja så började det regna och då gick vi hem. Men som tur väl kom mamma och hämtade oss, tack för det! ÄLSKAR MIN FAMILJ! Ni ställer upp för mig till 10000000%


Nu ska jag kolla lite bloggar, ciaooooo.



I know you're the one for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0