Bilder kommer senare.

AAAAA, nu blir jag förbannad! Jag skrev ett jätte långt inlägg sen så raderades det... Men då får jag väl skriva om det då.

Ja, idag så åkte vi till vårt landställe. Syrran och jag har spelat lite kort, ätit chips druckit apelsin läsk och nu sitter vi och kollar lite bloggar och lyssnar på musik. Det har faktiskt varit en lång dag men rolig dag. Bilden var jätte rolig. Juste jag kan berätta att igår var det en ambulans på vår skola, men jag behöver inte berätta vad som hade hänt.

Det kommer snart komma lite fler bilder också, syrran och jag var nyss ute och tog lite bilder. Men vi tog inte så många så vi måste ta lite fler innan vi laddar upp alla. Sen så hoppas jag på att vi kan gå ner till havet imorgon, men jag kom på att vi ska åka hem imorgon..

Ja, jag har inget mer speciellt att berätta så nu får ni ha en bra fredag!♥

Bild brist, men snart kommer det lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0