♥FLOPAZ♥

Hej! Idag har jag haft en hyfsat rolig dag. Jag kom hem vid 15:00 och då gick jag en lång runda med Svea + att jag köpte en glass! (nyttigt) haha neee inte direkt!:)
Sen så åkte jag på gitarr lektion. Det var nice!<3
Så nu är jag hemma och jag har precis gjort klart sidorna i matten. Sen så har jag lite gitarr läxor kvar + att jag måste plugga inför prov. Om några dagar kommer lite fler bilder. För jag har inte laddat upp dom bilderna som jag har tagit.
Det kanske blir lite gamla bilder som kommer upp, eller gamla och gamla kan man väl inte säga men några bilder som jag la upp för typ någon vecka sen.

Nu har ni fått ert inlägg som ni kan nöja er av! Jag kanske borde starta med någon frågesport eller så. Fast ingen frågar ju så egentligen är det ju ingen menig. Men jag får väl tänka på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0