I love you like á love song baby!

Som vanligt så har inte jag skrivit så mycket. *Som ni ser*.
Men jag ska försöka bli bättre.

Förra veckan så tog jag sprutan. Det gick inte så bra. Jag var stressad.
Sen när dem hade tagit sprutan i min vänstra arm så gick jag ut och satte mig i soffan. Men när jag började gå så började allt snurra i huvudet på mig. Jag började se svart, höra dåligt och jag såg två av allt. Jag började undra om det var med sprutan och göra. Men jag satte mig ner och försökte ta det lugnt och sånt och tillslut så började allt gå bort. Men det var verkligen hemskt. Jag blev faktsikt lite rädd. Det kändes som om jag skulle svimma.
Ja, men nu är allt bra. Det roliga var att när man kommer in till skolsystern så frågar hon dem här frågorna:
Skolsyster: - Ja, hur har du mått dem senaste dagarna?
Jag: - Bara bra!
Skolsyster: - Okej, men du har inte tagit några andra vacin?
Jag: - Nepp, eller inte vad jag minns..
(Knäppaste frågan) Skolsyster: - Är du gravid?
Men alltså skärp er. Ser det ut som det eller. Jag höll på att garva ihjäl mig.. hahah :)

Men just nu så sitter jag här med min ziperall (rosa).
Jag fick 10/15 på matteprovet (procent). Ganska nöjd faktiskt!

Har inte någon speciell bild jag kan visa er men här kommer en som ni kanske sett och en som ni inte sett!


Jag och Svea!




Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg

sv: aaah coolt! 3 dagar innan mig :D



kram!

2012-05-28 @ 18:00:26
URL: http://epicfaiil.se
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

vad har du haft för dig idag? :)

2012-05-28 @ 20:06:17
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0