Lite nya kläder!

Jag ska visa lite nya kläder som jag har köpt denna vecka, förra veckan eller för cirka 3-4 veckor sen<3


Hollister tröja. Köpte den för 2 veckor sen. Cirka 170 kronor♥

(Jag har inte sträckt ut byxorna). Hollister byxor, 2 veckor sen jag köpte dem. Cirka 400 kronor♥

Hollister kofta, köpte den för 3-4 veckor sen. Cirka 170-200 kronor♥

Short från Gina Tricot, köpte dem för 2-3 veckor sen. Cirka 300 kronor♥

(Klänningen är snyggare i verkligheten). Odd Molly klänning köpt från en Odd Molly utförsäljning. Köpt för cirka 2-3 veckor sen. Cirka 400-600 kronor! ÄLSKAR DEN!♥

Odd Molly blus. Köpte den för 2-3 veckor sen. Cirka 200-400 kronor♥

(Snyggare i verkligheten). Tröja från Gina Tricot. Köpte den för cirka 2-3 veckor sen. Cirka 300 kronor♥

Top från Hollister. Köpte den idag (12/5-2012). 228 kronor♥ Älskar den!♥

Det var lite kläder som jag har köpt för väldigt bra pris och inte för så länge sen. Bilderna kanske inte är så jätte bra men det får duga. Kläderna är snyggare i verkligen, mycket snyggare!
JAG ÄLSKAR MINA KLÄDER! ÄLSKAR MODE!♥♥♥♥

Ps. Hoppas ni fick lite tips på vad ni kan shoppa inför sommaren!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0