Sweet love of mine.

Har precis kommit hem från en dag i stan med familjen! Jag har varit inne på Odd molly utförsäljning och Hollister! Sen så har vi också varit i stan och kollat på körsbärsträden. Kungsträdgården.
Underbara säger jag bara.

Lite update från igår:
Först så kom våra kompisar (Jakob, Meja, Carina och Henrik) till oss. Sen så åt vi förätt, varmrätt och vi spelade fotboll. Sen när vi gjort allt det där då cyklade vi ner till majbrasan (jag skulle gå fackeltåg). Sen så var vid där från klockan 19:00 till 21:30! Jag hade jätte roligt med Vilma, Bella (Madde). Hannah skulle vara med oss men hon hann inte.
Sen klockan 21:30 så cyklade vi hem och när vi kom hem så åt vi efterrätt sen så åkte våra kompisar hem klockan 00:00 typ.

Så det var en skit rolig kväll. Såååå niccccee!<33

Om några dagar kommer det att komma upp lite bilder på körsbärsträden, Svea, Mig och lite till.

(I julas 2011)

(Våren 2012)

Vad tycker ni? Är det skilland ifrån i julas och denna våren. Alltså det var den här julen! och vår. HÖHÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0