Lite allmänt fluffigt.

Tjena mittbena..
Jag har ju haft bloggpaus, jag tror jag tar bort det. Jag ska försöka blogga mer, men inte hela tiden. 
 
Happyface för fredag:)
Jag gick i skolan tills klockan 16:00, ganska slappa lektioner men stor press. Vi hade syslöjd, svenska, musik och NO. Pappa är snart klar med maten, vi ska nog bara mysa ikväll. Min träning är inställd imorgon, inte vet jag varför men det är chill för jag ska gå på bio med pappa och syrran.. Vi ska typ ''rösta'' om vilken bio vi ska kolla på.
 
Längtar tills jullovet för då får jag reda på vad jag har för betyg i alla ämnen, spänd, nervös, everything. harnsjgfndjigndjkgndkgjb..
 
Btw. Ny header.
Lite bilder som jag bjuder på:)
Blöt hund luktar gott. Eller inte.. Söt är hon i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0