Q/Answers.

Q: Vad är din största dröm?

A: Att skaffa familj och barn och att inget händer min familj!

Q: favorit mat?

A: Pasta Alfredo

Q: 5 bästavänner?

A: Det finns många fler än bara 5...Madde, Vilma, Hannah, Angela, Olivia, Kimi, Sofia, Moa. Typ.

Q: Favorit sport?

A: Fotboll, helt klart.

Q: Gör du helst på fritiden?

A: Fotbollsträningar, eller typ sitter hemma och bara myser.

Q: Favorit färg?

A: Rosa, svart, vit. Typ alla färger har jag insett nu..

Q: Längsta förhållandet?

A: -

Q: brunt/blondt hår?

A: Det beror på, jag skulle aldrig kunna passa i brunt hår.

Q:blå/grön?

A: Blå.

Q:fotboll/basket?

A: fotboll

Q:gina tricot/H&M?

A: Båda

Q:Sommar/vinter?

A: Det beror på.

Q: Vem gillar du?

A: -

Q: Bästa minne med laget? 

A: Träningsläger, bästa helgen!

Q: Någon du vill byta liv med? 

A: NOBODY.

Q: Någon/något du saknar? 

A: -

Q: Favorit outfit? (bild helst) 

A: Jeans, blus, hunters.

Q: 10 bästa affärerna

A: Hollister, Abercrombie and fitch, Victoria's secret, urban and outfitters, best of brands, monki, jackie, H&M, dr.martens, jc.

Q: vilket smink använder du dagligen,

A: Díor mascara.

Q: godis eller glass,

A: godis..

Q: tv eller dator,

A: dator

Q: godis eller chips,

A: godis

Q: muffins eller kladdkaka,

A: kladdkaka

Q: höst eller vår

A: höst.

Q: bada eller duscha

A: dusha

Q: mobil eller dator

A: mobil

Q: uppsatt eller nedsläppt

A: Bad hair day.. Nej, men typ. Jag har mest nedsläppt hår.

Q: jordgubbar eller hallon

A: jordgubbar

Q: Sverige eller utomlands

A: båda

Q: vänner eller familj

A: familj, det första i mitt liv är min familj.

Q: jul eller födelsedag

A: Båda

Q: pizza eller kebab

A: pizza

Q: pizza eller tacos

A: båda

Q: instagram eller Facebook

A: instagram

Q: hus eller lägenhet

A: hus

Q: vit eller svart

A: vit

Q: favorit godis

A: choklad.

Q: bästa film

A: LOL

Q: bästa serie

A: Pretty little liars

Q: favorit märke på skor och kläder

A: Hunter, Lacost, Odd Molly.

Q: bästa shopping stad

A: Stockholm, New york..

Q: hur lång är du?

A: 160 cm

Q: Skulle du kunna tänka dig att ha brunt hår?

A: Naee...
Q: Hur ska en perfekt kille se ut för dig?

A: Snygg kropp, snäll, rolig, mysig, snygg. Typ haha.
Q: Om du fick byta till vilken skola som helst och vart som helst - vilken skulle du byta till?

A: Vet inte, jag trivs där jag är.
Q: favorit citat?

A: boys, if you don't look like Calvin Klein models, don't expect us to look like Victoria Secret angels.
Q: Vilka sporter har du gått i ?

A: Fridrott, fotboll, gymnastik, dans typ. Men jag brinner för fotboll.
Q: Någon du ser upp till?

A: Mamma, pappa, thea, svea haha.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0