Allt i ett.

Hej! Ingen bra bloggning de två senaste dagarna, typical me. 
 
I måndags så spenderade jag min dag med Madde, vi skulle på ett möte med vårt lag och kom försent, huh? Efter mötet så tränade vi och tog lagfoton. 
Sen så idag så åkte jag hem till Madde, again. Vi skulle på träning, again. 
 
I skolan så är det väl helt fullt upp. Grammatik, spanska, historia, geografi, grammatik, spanska, historia, geografi om och om igen. Nejmen jag får ryck. Fattar nada med grammatik, spanska prov på torsdag (det kommer i alla fall gå bra, kan det.), historia har vi börjat med halft (ska ha föreläsning någon dag.) sen så geografi, det är typ jordbävningar och allt. Jag trodde att det var kartan??
 
NO provet har jag inte fått reda på ännu, blev i alla fall godkänd. 
Matteprovet ska jag få reda på imorgon, spääänd. 
 
Memories, London 2012. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0