Lördag - söndag inlägg.

Hej!
 
Igår blev det ingen bloggning bara för att jag sov hos Madde, vi hade det superduper roligt, frukter doppade i nutella och pasta med parmaskinka. ÅÅHH, så gott! Ja, men vi hade det jätteroligt i alla fall. 
 
Idag har min pappa kommit hem, lite victoria's secret grejer fick jag. Thank you dad and mom. I love you so much. Ja, men btw idag har jag spelat match, vi satte 3 mål men det andra laget gjorde 5 mål. Aja men vi kämpade jättebra, det var sol och vi spelade i bara shorts och matchtröja, det var sjukt varmt. 
 
Efter matchen så åkte jag hem, duschade sen bar det av mot farmor och farfar. Vi var där högst en timme sen så åkte vi hem med indisk mat med oss. Då fick jag också mina victoria's secret saker. Det var en mini body splash - love spell, en mini body lotion - love spell och så en spegel. ÅÅÅH, jag älskar er mamma och pappa så sjukt mycket, ni ställer alltid upp för mig. Tack för att ni alltid finns här för mig, hoppas ni vet att jag älskar er extremt mycket!! ÄLSKAR ER; PUSS PUSS. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0